SERTAI SEKARANG - "FOR ALL PEOPLE"

Marilah Sertai Kami!!Hubungi : Mustakim - 013-3336777 - Dengan Modal Yang Kecil,Bonus yang LUMAYAN,Keyakinan dan Kepastian yang Ada,Tidak lagi dapat meragu-ragukan anda!!Jangan Tunggu Lagi!! SABAH/SARAWAK/SEMENANJUNG/LAIN-LAIN2 NEGARA BOLEH SERTAI..

Thursday, December 4, 2008

Pendapatan Tahunan Bertukar Kepada Pendapatan BULANAN!!!






Assalamu'alaikum/Salam Sejahtera




Saya selalu mendengar orang kata "Work Smart and Work Hard", "Annual income become your Monthly income" "Work Hard for Your Dreams and Goals".....ini adalah beberapa kata-kata yg positif yg sentiasa saya semat di hati saya.




Menurut statistik di Malaysia , umumnya pendapatan tahunan kebanyakan rakyat malaysia ialah dalam sekitar rm20,000 hingga rm40,000 setahun. Kebanyakannya bekerja makan gaji.




Tetapi kami di dalam bisnes ini, tidak suka kepada statistik tersebut kerana kami telah buktikan ramai yang menjadi usahawan/pengedar Alpha Lipid mendapat pendapatan RM20,000 hingga RM50,000 setiap bulan!!!!




Jika anda tidak ikut kami, bermakna anda ketinggalan/kerugian dari segi masa dan wang. Jika setiap bulan dpt RM30,000 sebulan, bermakna dalam setahun ramai yg berpendapatan lebih RM300,000 setahun. Ini adalah TIDAK mustahil kerana produk ALPHA LIPID LIFELINE ini memang JADI.
Ini belum dikira pendapatan WANG BONUS ROYALTI yg diterima setiap bulan Mac dan September......spt yg kami dah terima dan bakal terima lagi Mac+September 2009 nanti...


Adalah lebih berbaloi anda berusaha bersungguh-sungguh mencapai pendapatan sebanyak ini setiap bulan....berbanding bekerja makan gaji dan mendapat hanya sekitar rm3000 sahaja sebulan.


Biarlah dalam hidup kita ini kita berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai sesuatu yang bermakna utk diri, keluarga dan masyarakat , hidup bukan hanya untuk kais pagi makan pagi , kais petang makan petang, setiap hari pergi kerja, hanya untuk membayar hutang. Siapa yang KAYA? Bank yg makin kaya....mengenakan RIBA, menekan orang....memufliskan ramai orang...

Tetapi kami di sini...memberi peluang untuk mencapai Financial Freedom....

Hubungi Saya Ejen Alpha Lipid Sabah.
Mustakim Durahim:0133336777
E-Mail:msqim@yahoo.com.sg
Jika anda ingin pendapatan tahunan anda menjadi pendapatan BULANAN anda,
Sertai la kami kerana kami sedia membantu anda...


Sihat Dan Berjaya Bersama ALPHA LIPID


No comments: